Politici de anulare

Politicile de anulare sunt condițiile în care un proprietar returnează banii unui oaspete atunci când acesta își anulează rezervarea. Proprietarii aleg dintre 4 politici de anulare standard, care sunt implementate de BednBlue pentru a asigura protecția atât a oaspetelui, cât și a proprietarului. Fiecare anunț și fiecare rezervare indică în mod clar politica de anulare aleasă de proprietarul său. Oaspeții pot examina posibilele penalități accesând detaliile călătoriei lor pentru a vedea politica care se aplică și pentru a anula făcând clic pe "Anulare" pe rezervarea specifică.

  • Flexibil
  • Moderat
  • Strict
  • Super Strict

Flexibil: 100% din taxa de iaht este rambursabilă în cazul în care se anulează cu până la 7 zile înainte de check-in și 50% în cazul în care se anulează cu până la 1 zi înainte de check-in.

  • 100% din taxa de iaht este rambursabilă dacă anularea se face cu până la 7 zile înainte de data și ora locală de check-in din anunț (sau 2:00 PM dacă nu este specificată), taxele de serviciu nu sunt rambursabile.
  • 50% din taxa de iaht este rambursabilă în cazul în care anularea se face cu 6 zile până la 1 zi înainte de data și ora de check-in locală a anunțului (sau 2:00 PM dacă nu este specificată), taxele de serviciu nu sunt rambursabile.
  • Taxele pentru iahturi și taxele de serviciu nu se rambursează dacă anularea se face cu mai puțin de 24 de ore înainte de data și ora locală de check-in din anunț (sau 2:00 PM, dacă nu este specificată).
  • Taxa de port de agrement pentru diferite terminale, dacă a fost plătită, se rambursează dacă oaspetele nu ajunge la lista de listare.
  • Taxele de combustibil și de acostare, în cazul în care au fost achitate, se rambursează dacă oaspetele nu ajunge la lista.
  • Taxa APA, în cazul în care a fost plătită, va fi rambursată dacă oaspetele nu reușește să ajungă la listare.
  • Taxa de curățenie, în cazul în care a fost plătită, va fi rambursată dacă oaspetele nu reușește să ajungă la lista.
  • În cazul unui check-out înainte de termen, nu se rambursează taxele de iaht, de servicii și de curățenie. Taxele de combustibil și de acostare, în cazul în care au fost plătite, sunt rambursabile pentru zilele rămase din rezervare. Taxa APA, în cazul în care a fost plătită, este rambursabilă, cu excepția sumei deja cheltuite pe durata călătoriei. În plus, taxa de port de agrement pentru terminale diferite, dacă a fost plătită, este rambursabilă în momentul în care oaspeții fac check-out în același port de agrement/port în care au făcut check-in.
  • În cazul în care anularea se face până la 48 de ore de la acceptarea rezervării de către proprietar și există o perioadă de cel puțin 7 zile între ziua rezervării și ziua sosirii, întreaga sumă a rezervării va fi rambursată. În cazul în care oaspetele a făcut o nouă rezervare confirmată după acceptarea rezervării specifice, taxele de serviciu nu se rambursează.
  • Orice reclamație legată de rezervare trebuie făcută de oricare dintre părți în termen de 24 de ore de la sosire.
  • BednBlue va putea să medieze orice plângere, dacă se consideră necesar, și va avea întotdeauna ultimul cuvânt în cazul litigiilor financiare.
  • O rezervare este considerată oficial anulată numai atunci când anularea se face prin intermediul site-ului BednBlue. Pentru a anula, dați clic pe Tripurile mele și apoi pe Anulează pe rezervare.
  • Politicile de anulare pot fi înlocuite de circumstanțe atenuante (în conformitate cu Termenii de serviciu ai BednBlue), Politica de rambursare și anulări de către BednBlue atunci când, din orice motiv, BednBlue Termeni și condiții de utilizare au fost încălcate.

Moderat: 100% din taxa de iaht este rambursabilă în cazul în care se anulează cu până la 31 de zile înainte de check-in și 50% în cazul în care se anulează cu până la 8 zile înainte de check-in.

  • 100% din suma taxei de iaht este rambursabilă dacă anularea se face cu până la 31 de zile înainte de data și ora de check-in locală a anunțului (sau 2:00 PM dacă nu este specificată), taxele de serviciu nu sunt rambursabile.
  • 50% din taxa de iaht este rambursabilă în cazul în care anularea se face cu 30 de zile până la 8 zile înainte de data și ora locală de check-in a anunțului (sau 2:00 PM dacă nu este specificată), taxele de serviciu nu sunt rambursabile.
  • Taxele pentru iahturi și taxele de serviciu nu se rambursează dacă anularea se face cu mai puțin de 7 zile înainte de data și ora de check-in locală din anunț (sau 2:00 PM, dacă nu este specificată).
  • Taxa de port de agrement pentru diferite terminale, dacă a fost plătită, se rambursează dacă oaspetele nu ajunge la lista de listare.
  • Taxele de combustibil și de acostare, în cazul în care au fost achitate, se rambursează dacă oaspetele nu ajunge la lista.
  • Taxa APA, în cazul în care a fost plătită, va fi rambursată dacă oaspetele nu reușește să ajungă la listare.
  • Taxa de curățenie, în cazul în care a fost plătită, va fi rambursată dacă oaspetele nu reușește să ajungă la lista.
  • În cazul unui check-out înainte de termen, nu se rambursează taxele de iaht, de servicii și de curățenie. Taxele de combustibil și de acostare, în cazul în care au fost plătite, sunt rambursabile pentru zilele rămase din rezervare. Taxa APA, în cazul în care a fost plătită, este rambursabilă, cu excepția sumei deja cheltuite pe durata călătoriei. În plus, taxa de port de agrement pentru terminale diferite, dacă a fost plătită, este rambursabilă în momentul în care oaspeții fac check-out în același port de agrement/port în care au făcut check-in.
  • În cazul în care anularea se face până la 48 de ore de la acceptarea rezervării de către proprietar și există o perioadă de cel puțin 7 zile între ziua rezervării și ziua sosirii, întreaga sumă a rezervării va fi rambursată. În cazul în care oaspetele a făcut o nouă rezervare confirmată după acceptarea rezervării specifice, taxele de serviciu nu se rambursează.
  • Orice reclamație legată de rezervare trebuie făcută de oricare dintre părți în termen de 24 de ore de la sosire.
  • BednBlue va putea să medieze orice plângere, dacă se consideră necesar, și va avea întotdeauna ultimul cuvânt în cazul litigiilor financiare.
  • O rezervare este considerată oficial anulată numai atunci când anularea se face prin intermediul site-ului BednBlue. Pentru a anula, dați clic pe Tripurile mele și apoi pe Anulează pe rezervare.
  • Politicile de anulare pot fi înlocuite de circumstanțe atenuante (în conformitate cu Termenii de serviciu ai BednBlue), Politica de rambursare și anulări de către BednBlue atunci când, din orice motiv, BednBlue Termeni și condiții de utilizare au fost încălcate.

Strict: 60% din taxa de iaht este rambursabilă în cazul anulării cu până la 31 de zile înainte de check-in.

  • 60% din suma taxei de iaht este rambursabilă în cazul în care anularea se face cu până la 31 de zile înainte de data și ora locală de check-in (sau 2:00 PM dacă nu este specificată), taxele de serviciu nu sunt rambursabile.
  • Taxele pentru iahturi și taxele de serviciu nu se rambursează dacă anularea se face cu mai puțin de 30 de zile înainte de data și ora de check-in locală din anunț (sau 2:00 PM, dacă nu este specificată).
  • Taxa de port de agrement pentru diferite terminale, dacă a fost plătită, se rambursează dacă oaspetele nu ajunge la lista de listare.
  • Taxele de combustibil și de acostare, în cazul în care au fost achitate, se rambursează dacă oaspetele nu ajunge la lista.
  • Taxa de curățenie, în cazul în care a fost plătită, va fi rambursată dacă oaspetele nu reușește să ajungă la lista.
  • Taxa APA, în cazul în care a fost plătită, va fi rambursată dacă oaspetele nu reușește să ajungă la listare.
  • În cazul unui check-out înainte de termen, nu se rambursează taxele de iaht, de servicii și de curățenie. Taxele de combustibil și de acostare, în cazul în care au fost plătite, sunt rambursabile pentru zilele rămase din rezervare. Taxa APA, în cazul în care a fost plătită, este rambursabilă, cu excepția sumei deja cheltuite pe durata călătoriei. În plus, taxa de port de agrement pentru terminale diferite, dacă a fost plătită, este rambursabilă în momentul în care oaspeții fac check-out în același port de agrement/port în care au făcut check-in.
  • Orice reclamație legată de rezervare trebuie făcută de oricare dintre părți în termen de 24 de ore de la sosire.
  • În cazul în care anularea se face până la 48 de ore de la acceptarea rezervării de către proprietar și există o perioadă de cel puțin 7 zile între ziua rezervării și ziua sosirii, întreaga sumă a rezervării va fi rambursată. În cazul în care oaspetele a făcut o nouă rezervare confirmată după acceptarea rezervării specifice, taxele de serviciu nu se rambursează.
  • BednBlue va putea să medieze orice plângere, dacă se consideră necesar, și va avea întotdeauna ultimul cuvânt în cazul litigiilor financiare.
  • O rezervare este considerată oficial anulată numai atunci când anularea se face prin intermediul site-ului BednBlue. Pentru a o anula, faceți clic pe Tripurile mele și apoi pe Anulează pe rezervare.
  • Politicile de anulare pot fi înlocuite de circumstanțe atenuante (în conformitate cu Termenii de serviciu ai BednBlue), Politica de rambursare și anulări de către BednBlue atunci când, din orice motiv, BednBlue Termeni și condiții de utilizare au fost încălcate.

Super Strict: 50% din taxa de iaht este rambursabilă în cazul anulării cu până la 60 de zile înainte de check-in.

  • 50% din suma taxei de iaht este rambursabilă în cazul în care anularea se face cu până la 60 de zile înainte de data și ora locală de check-in din anunț (sau 2:00 PM dacă nu este specificată), taxele de serviciu nu sunt rambursabile.
  • Taxele pentru iahturi și taxele de serviciu nu se rambursează dacă anularea se face cu mai puțin de 59 de zile înainte de data și ora de check-in locală din anunț (sau 2:00 PM, dacă nu este specificată).
  • Taxa de port de agrement pentru diferite terminale, dacă a fost plătită, se rambursează dacă oaspetele nu ajunge la lista de listare.
  • Taxele de combustibil și de acostare, în cazul în care au fost achitate, se rambursează dacă oaspetele nu ajunge la lista.
  • Taxa de curățenie, în cazul în care a fost plătită, va fi rambursată dacă oaspetele nu reușește să ajungă la lista.
  • Taxa APA, în cazul în care a fost plătită, va fi rambursată dacă oaspetele nu reușește să ajungă la listare.
  • În cazul unui check-out anticipat, nu se rambursează taxele de iaht, de servicii și de curățenie. Taxele de combustibil și de acostare, în cazul în care au fost plătite, sunt rambursabile pentru zilele rămase din rezervare. Taxa APA, în cazul în care a fost plătită, este rambursabilă, cu excepția sumei deja cheltuite pe durata călătoriei. În plus, taxa de port de agrement pentru terminale diferite, dacă a fost plătită, este rambursabilă în momentul în care oaspeții fac check-out în același port de agrement/port în care au făcut check-in.
  • Orice reclamație legată de rezervare trebuie făcută de oricare dintre părți în termen de 24 de ore de la sosire.
  • În cazul în care anularea se face până la 48 de ore de la acceptarea rezervării de către proprietar și există o perioadă de cel puțin 7 zile între ziua rezervării și ziua sosirii, întreaga sumă a rezervării va fi rambursată. În cazul în care oaspetele a făcut o nouă rezervare confirmată după acceptarea rezervării specifice, taxele de serviciu nu se rambursează.
  • BednBlue va putea să medieze orice plângere, dacă se consideră necesar, și va avea întotdeauna ultimul cuvânt în cazul litigiilor financiare.
  • O rezervare este considerată oficial anulată numai atunci când anularea se face prin intermediul site-ului BednBlue. Pentru a o anula, faceți clic pe Tripurile mele și apoi pe Anulează pe rezervare.
  • Politicile de anulare pot fi înlocuite de circumstanțe atenuante (în conformitate cu Termenii de serviciu ai BednBlue), Politica de rambursare și anulări de către BednBlue atunci când, din orice motiv, BednBlue Termeni și condiții de utilizare au fost încălcate.